Týdny mediálního vzdělávání 2022
Během šestého ročníku Týdnů mediálního vzdělávání jsme pro vás připravili řadu nových výukových materiálů, díky nimž můžete rozvíjet kritické myšlení a mediální gramotnost žáků a studentů. Zapojilo se celkem 160 škol a skrze ně přes 7000 mladých lidí.
 Týdny mediálního vzdělávání jsou však také osvětovou akcí. Na nutnost pěstování mediální gramotnosti jsme proto poukazovali v mediální kampani, ve které jsme využili rúzné printové formáty a naše vizuály se objevily v několika krajských městech celé republiky. Uživatele internetu jsme oslovovali skrz síť Google Ads a bannery v médiích. Nemalou součástí kampaně byla také reklama v rádiích a
Týdny mediálního vzdělávání jsou však také osvětovou akcí. Na nutnost pěstování mediální gramotnosti jsme proto poukazovali v mediální kampani, ve které jsme využili rúzné printové formáty a naše vizuály se objevily v několika krajských městech celé republiky. Uživatele internetu jsme oslovovali skrz síť Google Ads a bannery v médiích. Nemalou součástí kampaně byla také reklama v rádiích a 












