Online kurzy mediálního vzdělávání – Marketing a reklama

  • Online kurzy mediálního vzdělávání
  • JSNS, Educasoft
  • Česká republika
  • 2022
  • 35 min.
  • 13—17 let
Audiovizuální lekce

Cíle lekce

  1. znát základní přesvědčovací strategie reklam
  2. být vnímavější k různým podobám reklamy a marketingu
  3. reflektovat svůj postoj k reklamám

Online kurz Marketing a reklama s podtitulem Jak poznat reklamní manipulace? je součástí série vzdělávacích interaktivních videokurzů, které zábavnou a poutavou formou představují aktuální témata mediální problematiky. Žáci během videokurzu sledují vzdělávací videa, chatují s průvodcem Jankem, plní cvičení, odpovídají na otázky a přemýšlí nad tím, co si z kurzu odnáší.

Kurz je určený jako samostatný vzdělávací nástroj a žáci k jeho absolvování nepotřebují asistenci vyučujícího.

 

Pro ideální zobrazení kurzu doporučujeme jeho absolvování na samostané stránce kurzu Marketing a reklama – Jak poznat reklamní manipulace?.

Výukové materiály

materiály označené zámkem vyžadují přihlášení

Otázky a odpovědi

Informační texty

  • marketingová past
  • ekonomika pozornosti
  • klamavá reklama
  • influenceři

 

Metodická doporučení

Informační texty

  • představení projektu
  • tipy a doporučení
  • zkušenosti z výuky

Manuál k ovládání kurzu

Informační texty

  • návod, jak ovládat kurz
  • důležité informace k fungování kurzu
  • vysvětlivky s popisy obrazovek

Online kurzy mediálního vzdělávání

Projekt

  • pět témat
  • jednoduché ovládání
  • vhodné do výuky i během domácí přípravy

Doprovodné a doporučené materiály

Přesvědčovací techniky reklamy

Jaké prostředky reklama využívá, zjistíte v naší příručce O pravdu?

MediaGuru.cz

Informace o médiích, reklamě a marketingu včetně aktuálního zpravodajství, rozhovorů a mediálního slovníku

Influenceři mají nový kodex pro férovou reklamu. Propagační příspěvky musí jasně označit

Článek o kodexu influencera vytvořený Platformou profesionální komunikace

Dokument Netflixu o neexistujícím festivalu ukazuje toxicitu sociálních sítí

Článek o dokumentu, který se věnuje podvodu ohledně neuskutečněného festivalu FYRE

Česká reklama: Úsvit kapitalismu

Dokument o počátcích reklamy v České republice

Partneři lekce

Opravdu chcete zavřít toto okno?

Mé oblíbené filmy

Mějte své oblíbené filmy rychle po ruce

Novinkou na webu je „symbol srdíčka", který se objeví na Vašem profilu po přihlášení. Jde o funkci ukládání oblíbených lekcí ve vašem profilu. Případně si můžete dávat na seznam filmy, které chcete zhlédnout později.