Online kurzy mediálního vzdělávání – Marketing a reklama

  • Online kurzy mediálního vzdělávání
  • JSNS, Educasoft
  • Česká republika
  • 2022
  • 35 min.
  • 13—17 let
Audiovizuální lekce

Cíle lekce

  1. znát základní přesvědčovací strategie reklam
  2. být vnímavější k různým podobám reklamy a marketingu
  3. reflektovat svůj postoj k reklamám

Online kurz Marketing a reklama s podtitulem Jak poznat reklamní manipulace? je součástí série vzdělávacích interaktivních videokurzů, které zábavnou a poutavou formou představují aktuální témata mediální problematiky. Žáci během videokurzu sledují vzdělávací videa, chatují s průvodcem Jankem, plní cvičení, odpovídají na otázky a přemýšlí nad tím, co si z kurzu odnáší.

Kurz je určený jako samostatný vzdělávací nástroj a žáci k jeho absolvování nepotřebují asistenci vyučujícího.

 

Pro ideální zobrazení kurzu doporučujeme jeho absolvování na samostané stránce kurzu Marketing a reklama – Jak poznat reklamní manipulace?.

Výukové materiály

materiály označené zámkem vyžadují přihlášení

Otázky a odpovědi

Informační texty

  • marketingová past
  • ekonomika pozornosti
  • klamavá reklama
  • influenceři

 

Průvodce online kurzy

Informační texty

  • obsahový průvodce, který vás provede všemi kurzy od začátku do konce
  • metodická doporučení k využití ve výuce
  • manuál k ovládání kurzů
  • vysvětlivky s popisy obrazovek

Online kurzy mediálního vzdělávání

Projekt

  • pět témat
  • jednoduché ovládání
  • vhodné do výuky i během domácí přípravy

Doprovodné a doporučené materiály

Přesvědčovací techniky reklamy

Jaké prostředky reklama využívá, zjistíte v naší příručce O pravdu?

MediaGuru.cz

Informace o médiích, reklamě a marketingu včetně aktuálního zpravodajství, rozhovorů a mediálního slovníku

Influenceři mají nový kodex pro férovou reklamu. Propagační příspěvky musí jasně označit

Článek o kodexu influencera vytvořený Platformou profesionální komunikace

Dokument Netflixu o neexistujícím festivalu ukazuje toxicitu sociálních sítí

Článek o dokumentu, který se věnuje podvodu ohledně neuskutečněného festivalu FYRE

Česká reklama: Úsvit kapitalismu

Dokument o počátcích reklamy v České republice

Zobrazit více Zobrazit méně

Partneři lekce

Opravdu chcete zavřít toto okno?