


Americký film přináší názory jedenácti dívek z odlišných sociálních a společenských vrstev ve věku od osmi do šestnácti let na mediální svět. Co si myslí mladé slečny o médiích a o způsobu, jakým ovlivňují jejich život? Dynamicky natočený snímek se zabývá jejich sny a touhami, tím, jak vnímají mediální obraz „krásné, sexy dívky“, co si myslí o pořadech propagujících různé diety a plastickou chirurgii či o reklamách na věci, které by „správným dívkám“ neměly chybět. Dívky také otevřeně hovoří o svých názorech na sexuální aspekt různých pořadů či videoklipů určených mladým.
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Aktivita / 45 min.
Aktivita / 45 min.
Aktivita / 35 min.
Žáci:
Aktivita / 60 min. (včetně projekce)
Žáci:
Úvod do problematiky
Informační texty
Klip Miley Syrus k písni Wracking Ball
Specifika reklamy zaměřené na děti do 18 let s příklady na stránkách VŠE v Praze
On-line rozhovor s bohemistkou Hanou Srpovou na Respekt.cz
Nabourání členů umělecké skupiny Ztohoven do vysílání ČT2 a promítnutí atomového výbuchu do přímého přenosu
Soutěž o nejsexističtější reklamu roku, kterou pořádá nevládní organizace Nesehnutí
Brožura občanského sdružení Anabell
Článek Lenky Petrášová na iDNES.cz
Rozhovor s lékařem Michalem Svitákem na Vaše děti.cz