




ŠOK! Po zhlédnutí videí s youtuberem Kovym zůstanete připoutáni k obrazovce. Zavádějící titulky jako tento usilují o získání naší pozornosti. Kovy se ptá: A co reklamy? JAK se nás snaží zaujmout? Mediální odbornice odhaluje postupy, které využívají marketingoví specialisté k tomu, aby dostali nabízené produkty do myslí nakupujících.
U této lekce si můžete zapnout české titulky pro neslyšící.
materiály označené zámkem vyžadují přihlášení
Aktivita / 45 min. (včetně projekce videa)
Žáci:
Informační texty
Informační texty
Osm tipů, jak odhalit neseriózní informaci a nesdílet ji dál.
Informační texty
Rolí titulků je přilákat čtenáře, jsou tedy výkladními skříněmi článků. Jejich podoba často rozhoduje o tom, zda si článek přečteme, či nikoliv.
Jaké prostředky reklama nejčastěji využívá? Co je product placement a skrytá reklama?
Podívejte se na příklady analýz podle metodiky "5 klíčových otázek" vypracované k různým typům mediálních sdělení.